funEL βαρυ πακετο

Wednesday, March 21, 2007

Η ΑΠΑΝΤΑΧΟΥ ΕΓΕΡΣΗ ΤΩΝ ΕΛΗΘΙΩΝ (εθνικά πατριωτικά)

Η απανταχού έγερση των ΕΛληθίων είναι πια φανερή. Παντού γύρω μας βλέπουμε την εθνική πατριωτική ορμή των εγερμένων. Τα σημεία και τα Θαύματα είναι πια φανερά. Οι Προφητείες καθημερινά επιβεβαιώνονται. Η φοβερή νίκη της εθνικής μας (και οι Τούρκοι ΕΛληνες είναι), παραμονή 25ης Μαρτίου (με κρυφό σχολειό, Αγία Λαύρα κλπ), με μεγαλοπρεπές κάψιμο του μιαρού βιβλίου της ιστορίας της ΣΤ’ Δημοτικού, με ιερό εκπολιτιστικό σουλτάν μερεμέτ των ΕΛληναράδων υπερπατριωτών κατά των κουλτουριαραίων κλπ κακών προδοτών. Δύο καλοκαίρια δύο πασχαλιές, κένταυροι από το Σείριο, ορθόδοξες αντιβαρυτικές κοσμοσφαίρες τεριρέμ, πόλεις στην Ελληνική σελήνη, θολωτοί τάφοι των Μυκηνών στον Άρη.

Ο Προφήτης Ισαπόστολος Πλασιέ Άγιος καντηΛανάφτης, δίνει καθημερινά τη μάχη για την επικράτηση των ιδεωδών Του:
Νεοεθνικοσοσιαλισμός, κρυπτοφασισμός, αρχαιολατρία, παραχάραξη της ιστορίας, εθνικιστικό μίσος, σωβινισμός, ρατσισμός, φανατισμός, κλπ κλπ.
Με τη βοήθεια του γέροντα, του Πούτιν και του θείας προ(παρα)νοιας που Τον έχρισε Προφήτη, η Χρυσή Αυγή της 6ης Κοσμοκρατορίας το 2024 ανατέλλει. Θα ξαναγυρίσουμε και η γη θα τρέμει.




Ρίχτε μια ματιά στους εγερμένους ΕΛήθιους της «ευρύτερης Ελλάδας», που ακολουθούν το σχέδιο του Θεού και τις παναθρώπινες παραδοσιακές αρχές (εμείς είμαστε και άλλοι δεν είναι). Ενάντια στη μιαρή παγκοσμιοποίηση, πολυπολιτισμό, διεθνισμό, που θέλει να μας υποτάξει τη εθνική θρησκευτική μας συνείδηση, τα ιερά και τα όσιά μας.
Είναι η Αρχή. Μια πρόγευση του τι επέρχεται. Ενάντια στην απάτη των ανθρωπίνων δικαιωμάτων και κοινωνικών κινημάτων που μας έφεραν μακρυά από τις οπαδικές ποδοσφαιρικές σωβινιστικές αξίες μας.

ΕΜΠΡΟΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΠΙΣΩ ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΟ ΜΕΣΑΙΩΝΑ

(Προσοχή τα βίντεο αυτά είναι απολύτως προσωρινά. Οι κακοί νεοταξίτες και το αμερικανοϊσραϊλινό λόμπι και λοιποί κακοί υποχθόνιοι της λευκής αδελφότητας, τα κατεβάζουν γιατί λένε είναι τάχα hate video. Οι υβριστές. Τολμούν και αποκαλούν έτσι την Δυνατή και Λιακουρική εθνική υπερηφάνεια.)

Mάνα μακεδονία μας με τη Θεσσαλονίκη
Greek army και μας έστησαν στη γωνιά
Σε κακόφημα μπαράκια γυρνάς ... δε μ' αγαπάς
Μωρέ τι μας λέτε...
Eνάντια στη Νέα Τάξη των πραγμάτωνε, Δυνατά και ΕΛληνικά
Μη μας κοιτάς έτσι Κεμάλ, χεστήκαμε
Με κλασική μουσική και γαμοοικονομικά
Ώπα τα κομμάντα με ζουρνάδες και λαγούτα
Αποδείξεις και ντοκουμέντα φίλες και φίλοι Δυνατά και Τουρκικά
Εθνική πατριωτική απάντηση
Σώπα ρε ...σε μερικές ώρες τουρκέψαμε
Υψηλής αισθητικής και νοημάτων
Τούρκοι θα πεθάνετε σε χώμα ελληνικό
Εμφανώς το βουβαλόπαιδο ανήκει στο ίδιο γενεαλογικό δέντρο με το Προφήτη
κακομοίρηδες μογγόλοι
τούρκικο εθνικιστικό πατριωτικό συρτάκι και χοροδιακός Μουσταφά
γεμίσαμε gay, ώπα λέει
κι άλλοι gay
και λίγος sakis (τα σύκα, σύκα και ο gay, gay)
Τούρκοι μογγόλοι αδερφάρες Κεμάλ, άχρηστοι όλοι
Περισσότερες αδερφάρες τούρκοι, μογγόλοι κλπ.
Νεκροκεφαλές, μαχαίρια, δικέφαλοι (εκεί το διαλύσαν το μαγαζί)

Ηνωμένες Πολιτείες Αλβανίας (σοβαρή διαταραχή)
Νεοταξίτες, αμερικανοτουρκοαλβανοί (άλλη μια σοβαρή διαταραχή)
Κι άλλοι Αλβανοί χέρι χέρι με τους Βόσνιους
Μεγαλέξανδρος μακεδονικός, κι άλλοι μεγάλοι χάρτες, κι άλλα σεξουαλικά...
Κι άλλα κομμάντα, σημαίες και, εμείς είμαστε κι άλλοι δεν είναι
Μακεδονομάχοι χέβυ μέταλ, κι άλλα όνειρα με πολέμους και επεκτάσεις
Αλύτρωτοι κομιτατζήδες και ένα γνωστό ηχητικό εμβατήριο (ρε τι γίνεται?)
Καρδούλες, σκυλάκια, γκάϊντες, καμμένες σημαίες, μεγαλέξανδροι
Η Μακεδονία είναι Βουλγαρική (τι έγινε λέει?)
Ποιός είπε ότι ο Μεγαλέξανδρος είναι μακεδονικός, βουλγαρικός κλπ,... αλβανικός είναι
Περιέχει ύμνο γνωστού ελληνικού ακροδεξιού κόμματος και Ν. Τέσλα
Yπέροχη πατριωτική εθνική δημιουργία με σεβασμό και φιλότιμο
Άλλη μια πατριωτική εθνική δημιουργία με σεβασμό και φιλότιμο
Παγκόσμια νεοταξίτικη συνωμοσία για τη παραχάραξη της μακεδονικής ιστορίας
... Μα αφήστε με να σας εξηγήσω. Απλά πράγματα δηλαδή...
Αμερικάνικη συνωμοσία Μacdonalds και μικρές μαϊμούδες
Μία διαφορετική εθνολογική πινελιά της Τουρκίας (... της Μογγολίας)

Εμείς όλους τους αγαπάμε (αβάντι μαέστρο ένα καλαματιανό)
Σεξ, ραπ, υπέροχα παιδικά σκίτσα (εμπνευσμένο)
Yψίστης αισθητικής και πολιτικής άποψης καρτούν
Η καθαρότητα του αυτόχθονος ελληνικού dna (σοβαρότατη διαταραχή)
Η βρωμερότητα του αιθιοπικού ελληνικού dna (σοβαρότατη διαταραχή)

ΔΥΝΑΤΑ ΚΑΙ ΕΛΛΗΝΙΚΑ, ΑΚΡΙΒΩΣ ΤΑ ΙΔΙΑ ΛΟΓΙΑ ΤΟΥ ΠΡΟΦΗΤΗ ΣΕ ΠΑΡΑΛΛΑΓΗ:

Αλήτες προδότες πολιτικοί / Λαός στρατός εθνικισμός / Τούρκοι μογγόλοι δολοφόνοι / ακούστε το καλά, σε κάθε προδοσία, μπουρλότο θα σας βάζουμε σε σπίτια και γραφεία / αμερικάνοι, σιωνιστές, ο τάφος σας θα γίνει απ' τους εθνικιστές / βρίζουν τη πατρίδα, τη σημαία καίνε, νύχτα θα 'ρθούμε κι οι μάνες τους θα κλαίνε /


Εν αντιθέσει με όλα τα ανωτέρω Δυνατά και Λιακουρικά ιερά βίδεα των εγερμένων εθνικών κοινωνικών πατριωτικών συνειδήσεων παραθέτουμε.
Τον γνωστό καλλικατζαραίο πράκτορα της Λευκής αδελφότητας, αντίθεο, αντίχριστο, κουλτουριαραίο, τσιράκι της Νέας τάξης και της παγκοσμιοποίησης, υποχθόνιο, σιωνιστή, κλπ υπερκακό, με το υβριστικό άθεο, διεθνιστικό τραγούδι του που διασύρει κάθε ιερό και όσιο.
Imagine (υπάρχουν ακόμα προδότες ανθΕΛληνες υπάνθρωποι που τους αρέσει αυτό το υβριστικό παγκοσμιοποιητικό μίασμα?)




Η Δίκη του Αντώνη Τσιπρόπουλου που τόλμησε (η αυτόματη μηχανή του) να έχει link του μιαρού και βλάσφημου funEL, έχει οριστεί στις 21 Ιουνίου 2007. Ο τηλεπλασιέ Δημοσθένης Λιακόπουλος κάνει το χρέος Του σαν καλός Ορθόδοξος και πατριώτης. Όπως το εννοεί Εκείνος. Έχει ήδη καταστρέψει έναν αθώο (ούτως ή άλλως) άνθρωπο με τη πρωτοφανή σε ζήλο μήνυση και συνεχίζει να τον ποδοπατά με την επερχόμενη δίκη (που μάλλον θα φροντίσει να πάρει αναβολή για να διαλύσει τελείως το θύμα Του). ... με Ελληνοχριστιανική αγάπη πάντα... όπως την εννοεί Εκείνος φυσικά.

Αφιερώνουμε γνωστό απόσπασμα σε όσους ΔΕΝ ΑΦΟΡΑ το ζήτημα:

Πρώτα ήρθαν για τους Εβραίους
Pastor Niemoller

Πρώτα ήρθαν για τους Εβραίους
και δεν μίλησα
γιατί δεν ήμουν Εβραίος
Έπειτα ήρθαν για τους κομμουνιστές
και δεν μίλησα
γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής
Έπειτα ήρθαν για τους συνδικαλιστές και δεν μίλησα
γιατί δεν ήμουν συνδικαλιστής
Έπειτα ήρθαν για εμένα
και δεν υπήρχε κανένας
να μιλήσει για εμένα.

Pastor Niemoller: Γερμανός ιερωμένος και θεολόγος γεννημένος στη Γερμανία το 1892. Στην αρχή φίλος του ναζισμού διότι ήταν εναντίον του κομμουνισμού αργότερα απογοητεύτηκε επειδή ο Χίτλερ πίστευε ότι το κράτος υπερείχε της εκκλησίας. Συνελήφθη και εγκλείστηκε στο Dahau. Απελευθερώθηκε το 1945 από τους συμμάχους.

buzz it!

:: posted by funEL, 8:56 PM

58 Comments:

Λόγω πρόωρου αλσχάιμερ, ξεχάσαμε να μνημονεύσουμε ότι αιτία του ποστ ήταν η πρόσκληση που μας κάνανε για τις αγαπημές ταινίες μας.

αλλά...

Ο ΧΟΝΤΡΟC ΓΑΡΓΑΡ ΒΑΡΥC+++
(ξέρετε βέβαια ποιός είναι αυτός)
Blogger funEL, at 1:45 AM  
ιππότα μου, μα εσείες έχετε πολλάς ταινίας φαβορίδς.

ως προς τι ταύτην σκοπιμότης?
Anonymous Anonymous, at 6:48 AM  
Αμάν! Κι εγώ ανέβασα post χθες το βράδυ που καταλήγει με την εξής φράση:

"Εθνικός μου ύμνος παραμένει το ...αφελές και ρομαντικό "Imagine" του John Lennon"

Πώς μπόρεσα να παρασυρθώ ο ...αφελής από τον δαίμονα και να εκθειάσω το υβριστικό παγκοσμιοποιητικό μίασμα;

Ήμαρτον γέροντα! Ήμαρτον εις τον ουρανόν και ενώπιόν σου! Και ουκέτι ειμί άξιος κληθήναι σχολιαστής σου!


+γεροντασυγχωρησοντονσονδουλονμικειον+
Blogger mickey, at 7:34 AM  
κ. Ροϊδη, δεν υπάρχει σκοπιμότης. Είναι η καθαρή αντιπαράθεση μεταξύ του καλού νεοεθνικισμού με ολίγη από θρησκεία (γενική έγερση των ΕΛληθίων)
και του κακού άθεου παγκοσμιοποιητικού διεθνισμού (κουλτουριαραίοι κλπ).

κ. μικυ. Δυστυχώς δεν φοράς καπελάκι αλουμινίου για να μην σε επηρεάζουν οι ψεκασμοί υποταγής συνειδήσεων. Στη περίπτωσή σας πρέπει να πάρετε φόρμα πυρίμαχη ολόσωμη. Δεν θα τη βγάζετε ποτέ.
Blogger funEL, at 10:59 AM  
O γερμανός πάστορας λησμόνησε να αναφέρει τους ομοφυλόφιλους, τους μαύρους και τους τσιγγάνους, που δώσαν οι έρμοι χιλιάδες θύματα σε αυτή τη καταστροφική λαίλαπα του ναζισμού...

..και.. όταν τρομάζει το διαφορετικό, ας κοιταζόμαστε συχνότερα στο καθρέφτη μας..

(προς Λιακο+ευλόγησον η προτροπή, η αφεντιά μου κοιτάζομαι κάθε μέρα και με βρίσκω αλλιώτικη -κάθε μέρα επίσης)

+ωραιεςταινιεςγιαοσκαρλεμε+
Blogger Rodia, at 3:03 PM  
"Η βλακεία είναι πάντα ενα βήμα μπροστά" που λέει και ο Ερικ Ράσσελλ...
Blogger sourfou, at 6:20 PM  
Ρε funel σα κεφαλοτύρι εγινε το κεφάλι με τα βίδεα κάτι τρούπες ΝΑ με το συμπάθιο
Αν μάθεις περισσότερες λεπτομέριες για τι δίκη σφύρα μας και μας τίποτα.
Blogger tsioubiou, at 6:23 PM  
Funel συγχαρητήρια για το ωραίο ποίημα "Πρώτα ήρθαν για τους Εβραίους" του Pastor Niemoller. Να συμπληρώσω ότι με εκφράζει απόλυτα!

Kafros 7: Αν και αγαπώ την Ελλάδα, τη χώρα μας, χωρίς όμως σωβινισμούς, θα ήθελα να θέσω το εξής ερώτημα: Ποιά η ανάγκη για "κρυφά σχολειά" όταν υπήρχαν επί Τουρκοκρατίας... τα Φανερά Σχολεια;

«Ο άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός, ακολουθώντας την παράδοση της Ορθόδοξης Καθολικής Εκκλησίας στην περίοδο της Ρωμαίικης Αυτοκρατορίας, ίδρυσε διακόσια τριάντα επτά σχολεία της αναγνώσεως των λεγομένων κοινών γραμμάτων, δηλαδή της Βασικής παιδείας και δέκα της αρχαίας διαλέκτου και των επιστημών, δηλαδή της Μέσης παιδείας.»
[ πηγή: http://www.ecclesia.gr/greek/HolySynod/commitees/education/church_education.htm ]

Επίσης: «Ο νεοϊερομάρτυς και εθναπόστολος Κοσμάς ο Αιτωλός, […] έζησε στα χρόνια της τουρκικής σκλαβιάς, πριν από 220 περίπου χρόνια (1714-1779). […] Σε 247 ανέρχονται τα σχολεία που ίδρυσε και μέσα σ’ αυτά εδιδάσκοντο τα ελληνόπουλα ανάγνωση και γραφή. Άλλα 1100 κατώτερα, άρχισαν να λειτουργούν.» [πηγή: http://www.patrokosmas.gr/agioskosmas.asp?sitem=1&artid=57 ]

Χωρίς να κατέχω εξειδικευμένες ιστορικές γνώσεις, πιθανολογώ από τα παραπάνω ότι αν μη τι άλλο σε κάποιες περιόδους της τουρκοκρατίας, τα ελληνικά σχολεία υπήρχαν και λειτουργούσαν φανερά! Τώρα, αν τα «κρυφά σχολειά» είναι ένας μύθος, καλό είναι να πάψουμε να συγχέουμε την ΕΘΝΙΚΗ ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ με την ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΙΣΤΟΡΙΑ. Ας αποφανθούν οι ιστορικοί επιστήμονες, απροκατάληπτα, για το εάν υπήρξαν ή όχι τα κρυφά σχολειά, και σε ποια έκταση, πότε ξεκίνησε η επανάσταση, αν ξεκίνησε πρίν ή μετά την Αγ.Λαύρα και λοιπά θέματα που ανέκυψαν στην επικαιρότητα... Αν είναι πιά τόσο δύσκολο να εξαχθούν σοβαρά επιστημονικά συμπεράσματα για αυτά τα θέματα, που σε τελική ανάλυση είναι και «πρόσφατα», τότε σημαίνει ότι οι ιστορικοί μας καλά θα κάνουν να αλλάξουν επάγγελμα ή να πάψουν να συγχέουν τις πολιτικές / ιδεολογικές τους πεποιθήσεις με την αντικειμενικότητα που απαιτεί η επιστήμη τους!
Blogger Alexander, at 8:31 PM  
Να συμπληρώσω και κάτι ακόμα:

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός said: «Η πατρίδα μου η ψεύτικη, η γήϊνη και μάταιη, είναι από του Αγίου Άρτης και από την επαρχίαν Απόκουρο. Ο πατέρας μου, η μητέρα μου, ευσεβείς Ορθόδοξοι χριστιανοί. Είμαι, λοιπόν, κι’ εγώ αδελφοί μου, άνθρωπος αμαρτωλός, χειρότερος απ’ όλους. Είμαι όμως δούλος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, του Εσταυρωμένου, και όχι πως εγώ είμαι άξιος να είμαι δούλος του Χριστού, αλλ’ ο Χριστός που με καταδέχεται δια την ευσπλαχνίαν Του.» [πηγή: http://www.patrokosmas.gr/agioskosmas.asp?sitem=1&artid=57 ]

Τα παραπάνω λόγια του Αγίου, επιβεβαιώνουν και αναπαράγουν τη γνήσια Ορθόδοξη άποψη: Ότι η γήϊνη πατρίδα, είναι ψεύτικη και μάταιη, προσωρινή, ενώ η επουράνια Πατρίδα είναι η μόνη αληθινή. Συνεπώς, το να μισεί κανείς το συνάνθρωπό του λόγω καταγωγής, είναι αντι-αδελφικό και αν-Ορθόδοξο.
Blogger Alexander, at 8:50 PM  
Απίστευτη Συνταγή Απολλώνιας Αισθητικής. Χρειαζόμεθα:

Αρκετή Καφρίλα
1 Movie Maker
Καμιά 15αρια φωτογραφίες με αξιοθέατα Μακεδονίας, Ηπείρου, Ιμίων, Κωνσταντινούπολης και άλλων γκρίζων ζωνών
Ακόμα καμιά 10αρια φωτογραφίες εθνικών ηρώων ή κομάντο, ελικοπτέρων, αεροπλάνων, πλοίων και άλλων μεταφορικών μέσων
Μερικά βιντεάκια με μαϊμούδες και άλλα αξιολάτρευτα ζωάκια
1 paintbrush για να κάνουμε σκιτσάκια και σημαιούλες
Το τελευταίο τεύχος του "κράξιμο"
Συλλογή από εθνικά εμβατήρια, μεταλλιές, τρανσιές, τσιφτετέλια και ότι άλλο συνάδει με του απείρου κάλλους δημιούργημα που δημιουργούμε
5 λεπτά από τον υπερπολύτιμο χρόνο μας!


Τα ανακατεύουμε όλα σε ένα μπωλ και τα συνοδεύουμε με μπόλικα μηνύματα αγάπης/μίσους προς τους γείτωνες.

Τα σερβίρουμε ζεστά ζεστά στο youtube και καλή μας όρεξη.

Μετά Τιμής

+ΚΟΚΟΡΜΑΝ+
Blogger kokorman, at 10:42 PM  
Αγαπητέ αδερφέ Kafros 7,
δέν τα έβαλα μαζί σου σε καμμιά περίπτωση! Καλοπροαίρετο διάλογο κάνουμε, και καμμιά φορά επεκτείνομαι λίγο εν τη ρύμη του λόγου...

Ομολογώ ότι δεν είμαι ειδικός Ιστορικός, και δεν αποκλείω κατα καιρούς να λειτούργησαν και κρυφά σχολειά. Ελπίζω κάποτε τα βιβλία του σχολείου να γίνουν ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ και να μαθαίνουμε ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ ΟΡΘΗ Ιστορία!(Σε ευχαριστώ που με πληροφορείς για τον Φωτάκο, μήπως υπάρχει και καμιά on line παραπομπή;)

Τώρα, για το Χριστούλη μας πολύ καλά τα λές, να συμπληρώσω ακόμα το λόγο του Αρχιεπισκόπου, που Τον αποκάλεσε "ο πρώτος Αναρχικός"! Αυτό που οι αγαπητοί φίλοι "άπιστοι" - δύσπιστοι αγνοούν, είναι ότι ο Χριστιανός όχι μόνο δεν είναι πρόβατο, αλλά αντίθετα επειδή βάζει πάνω απο την κρατική εξουσία το Χριστό και τη διδασκαλία Του, είναι ο όντως Ελεύθερος και Ασυμβίβαστος. Φυσικά, όλοι έχουμε αδυναμίες, αλλά ο εμμένων εν τη πίστει δε θα λογαριάσει τίποτα, προκειμένου π.χ. να μήν αμαρτήσει. Δε θα υποκύψει σε πιέσεις να γίνει χαφιές, να ψευδομαρτυρήσει, να κλείσει το στόμα του για να μήν υπερασπιστεί τον αδικημένο. Ο Χριστιανός αντιστέκεται επειδή ο "άρχων του κόσμου ετούτου", ο διάβολος, είναι ξεδοντιασμένο θηρίο και τρέμει μπροστά στο Χριστό! «Εις τον κόσμον θλίψιν έξεται, αλλά θαρσείτε, εγώ νενίκηκα τον κόσμον» (Ιωάννης 16/ιστ: 33).
Blogger Alexander, at 11:05 PM  
Από τη μακρινή Τάκλαμακάν σας στέλνω τις ευχές του Αντίχριστου Αρχισιωνιστή Αρχιερέα όπως και τις νέες προφητείες από την Ιέρεια των Νεφελίμ στο Μαντείο της Σιών:

Κατά την 6η κοσμοκρατορία γύρω στο 2100 μΧ θα ανακηρυχτεί σαν επίσημη Βίβλος η Υπέρ-Καινή Διαθήκη η οποία θα περιλαμβάνει εκτός της Καινής (η Παλαιά καταργείται σαν εβραϊκό δημιούργημα) και τα νέα Γαλαξιακά Ευαγγέλια που ξεκίνησαν από το blog του Funel και δεν είναι άλλα από τα post του Alexander, kafros7 και λοιπόν Αρχαιο-ορθόδοξων ιπποτών !!!
Τα κεφάλαια της Υπέρ-Βίβλου θα αρχίζουν με τον βιβλικό (κατά iso) τρόπο :
"Ερώτησε κάποτε ο funel (μιαρός) το γέροντα Alexander ...μπλα μπλα...
Απαντάει λοιπόν και ο Άγιος (έχετε αγιοποιηθεί ήδη πάτερ) ...μπλα μπλα..."
Φυσικά εμείς (υποχθόνιοι) έχουμε εκλείψει πλέον μιας και είμαστε από τα πρώτα θύματα του ΚΕΑ (Κέντρο Επιμόρφωσης Αιρετικών) που ίδρυσε το 2025 ο μέγιστος στον Καρέα.
Τέκνον funel, πρέπει λοιπόν να είσαι περήφανος γιατί εσύ και ο κος Τσιπρόπουλος γίνατε η αφορμή που γράφεται ιστορία και μάλιστα Θεϊκή στο σατανικό Ίντερνετ.

Υ.Γ Κουφάλα Σάββα Αχιλλέως, στείλε μας πίσω το μικρό Γιωργάκη. Μας λείπει...
Anonymous Anonymous, at 12:29 AM  
βασικά με τόσους gay στο Greece, αμα πατήσει πόδι τούρκος, τον γάμησαν κυριολεκτικά! Μα καλά δεν λίγο νιονιό γιόκ;
Anonymous Anonymous, at 4:51 AM  
Πλακατζή Τακλαμακάν,
να πείς στον... Αντίχριστο, ότι δε θέλουμε τις ευχές του, εμείς ανήκουμε αλλού!

Όσο για... αγιοποιήσεις, αν ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός έλεγε για τον εαυτό του "Είμαι, λοιπόν, κι’ εγώ αδελφοί μου, άνθρωπος αμαρτωλός, χειρότερος απ’ όλους", τότε για τον εαυτό μου εγώ τι να πώ, που είμαι γεμάτος αμαρτίες;

Ο Θεός να μας δίνει μετάνοια.

Υ.Γ. Είμαι ένας απλός λαϊκός, όπως όλοι μας εδώ, φαντάζομαι. Βαπτισμένος και πιστός Χριστιανός Ορθόδοξος. Όπως λέει και ο Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός: "Είμαι όμως δούλος του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, του Εσταυρωμένου, και όχι πως εγώ είμαι άξιος να είμαι δούλος του Χριστού, αλλ’ ο Χριστός που με καταδέχεται δια την ευσπλαχνίαν Του. Τον Χριστό μας, λοιπόν, αδελφοί μου πιστεύω, δοξάζω και προσκυνώ. Τον Χριστόν μας παρακαλώ να με καθαρίση, από κάθε αμαρτίαν ψυχικήν και σωματικήν. Τον Χριστό παρακαλώ να με δυναμώση να νικήσω τούς τρεις εχθρούς: τον κόσμον, την σάρκα και τον πειρασμόν."

(Αγαπητέ funel, ξεφεύγουμε πάλι απο το θέμα αλλά το φέρνει η κουβέντα... παρακαλώ στην κατανόησή σας).
Blogger Alexander, at 8:35 AM  
Τι πανίερα Βίδεα ήταν αυτά?? Έμεινα άναυδος!!

Ευτυχώς που η έκθεση έκλεισε με τo Imagine και ουδετοροποιήθηκε η Ιερότης..

Πλήττομαι από τον γέλωτα της παρδαλούς άρκτου όταν ορώ την κάθε Ψωροκώσταινα να καυχιέται για τα ψαροκωστιανά στράτα και τα κομμάντα της.

Φυσικά στα Πανίερα Βίδεα, ο ορός "gay", όπως και σε κάθε υποανάπτυκτη κουλτούρα αποτελεί ύψιστη ύβρη. ΟΜΩΣ, gay είναι μόνο αυτός που τον "παίρνει"! Αυτός που τον "δίνει" είναι "άντρας". Ειδάλλως οι των ανωτέρων κάθε φορά φυλών των Πανίερων Βίδεων, δε θα καυχιόνταν συνεχώς ότι "απαυτώνουν" τους των κατωτέρων φυλών.
Δηλαδή βάσει τη φιλοσοφία της προαναφερθείσας κουλτούρας των ΕΛληθίων (ή απανταχου πατριδοπυροβολημένους), των στρατόκαυλων και των πολεμολάγνων, όλα τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια αποτελούνται από έναν "άντρα" και έναν "gay".

H νοημοσύνη σε αυτόν τον χώρο δεν μπορεί να πει κανείς ότι έχει πιάσει πάτο.

Έχει κυριολεκτικά εξαχνωθεί..


+φτουφτουφτουκαιμηχειρότερον+
Blogger SPY, at 9:41 AM  
............. και με στρατούς εξοπλισμένους εξ ολοκλήρου από τους αμερικάνους που όλοι τους, τους βρίζουν.
Α ρε μαλάκες εθνικιστοπαπάρες. Γελάνε μαζί σας ρε αυτοί που τους τα χώνετε. Ο πραγματικός κίνδυνος γι αυτούς πέρασε προσωρινά. Ήταν τα κινήματα ειρήνης (αυτά που λέτε σιωνιστική συνωμοσία). Τώρα που ανεβαίνει ο νεοεθνικιστικός σκοταδισμός είναι η καλύτερή τους. Σκοτωθείτε για τη μαλακία σας. Αγοράστε μηχανές θανάτου. Πλουτίστε τις πολεμικές βιομηχανίες (και τους ντήλερ διαφημηστές σαν τον Λιακόπουλο). Καταστρέψτε για ονόματα "ιστορικά" παραμύθια. Χωριστείτε σαν τους ανεγκέφαλους χουλιγκάνους (οι ίδιοι είστε), και βάλτε φωτιά στο γήπεδο και στο κώλο σας.
Άντε γιατί αρκετά κράτησε η σχετική ειρήνη μετά τον 2ο παγκόσμιο στη περιοχή μας (μη μου συγκρίνετε 6 χρόνια ολοκληρωτικής καταστροφής πανευρωπαϊκά με δεκάδες εκατομμύρια νεκρούς με τον πόλεμο στη Σερβία).
Αντε παλληκάρια ξεκινήστε ένα καινούριο μεγάλο και ολοκληρωτικό.
Αντε τρεχάτε να πάρετε τη Πόλη, τη Θεσσαλονίκη, τη βόρειο ήπειρο, τη νότιο αλβανία, τη βόρειο μακεδονία, τη μακεδονική θράκη, το τούρκικο αιγαίο, τα ελληνικα νησιά....
Anonymous Anonymous, at 10:18 AM  
axaxaxaxa!
Δε ξέρω για εσένα καφρε, αλλά ο φίλος σου ο alexander λαικός δεν είναι! Και εικάζω οτι και το blog που κάνει link δεν είναι καν δικό του (μπορεί να κανω και λάθος σε αυτο). Παντως λαϊκός δεν είναι! 'Η μπορεί και να είναι αλλά στη δούλεψη μή λαϊκόν...if u know whay i mean!

Ο κόσμος κάφρε μένει μακρυά απο την εκκλησία οχι γιατι δε θέλει να είναι πρόβατο, αλίμονο οι άνθρωποι σήμερα κοντεύουμε να γίνουμε κυριολεκτικά πρόβατα και οποιος θέλει ας διαφωνήσει οτι ενας αμερικανάκιας, χορτοφάγος τηλεορασόπληκτος δεν είναι καθ'όλα πρόβατο! Παρ'ολα αυτα ο΄ντως ο κόσμος μένει μακρυά απο τη θρησκεία και στο μέλλον ακόμα περισσότερο, μέχρι που θα εκλέιψει η δυτική θρησκεία εαν δεν αλλάξει ρότα. Το γιατι όμως είναι εντελώς διαφορετικό και σύνθετο. Ισως γιατι ο κόσμος βαρέθηκε να αντιμετωπίζει το ενοχικό υπόβαθρο του άρρωστου χριστιανισμού. Οχι ρε φίλε οι άνθρωποι δε γεννιούντε αμαρτωλοι, ούτε χρωστάνε σε κανέναν, ούτε το πήδημα είναι αμαρτία και εδώ που τα λέμε ούτε η κλεψιά είναι αμαρτία (ατιμία ίσως, αναλόγως απο ποιόν κλέβεις)! Αμαρτωλοί είναι οι σκατοπαπάδες, που είναι όλοι τους πουσταρδέλια και συμμορίτες! Οχι οτι είναι κακό να είσαι ομοφυλόφιλος. Αλλά να λές οτι είναι κουσούρι η ομοφυλοφιλία και μετα να το μαστιγώνεις το δελφίνι ε πάει πολύ. Ισως πάλι οι άνθρωποι να είδαν οτι κατι άλλο απέδιδε περισσότερο απο τις αερολογίες της θρησκείας...η επιστήμη για παραδειγμα. Ελεύθερία...είναι αστείο αλλα η λέξη αυτη ειναι πρακτικά το αντίθετο του χριστιανισμού. Τι σκατα ελευθερία έχεις στον παράδεισο φίλε μου, ή στην κόλαση for that matter???

Και κατι ακόμα, την αγάπη δεν την έχει φραντσαιζ o χριστιανισμός, ξεκόλλα το μυαλό σου...ήδη είναι αρκετά κακό που είσαι γαύρος!!! ;-p
Blogger sourfou, at 12:57 PM  
είσαι ο ίδιος Κάφρος του προηγούμενου ποστ? το φασιστοειδές?
, @ alexander, να χαίρεσαι τους πιστούς αδελφούς σου. Είδες πως συνδυάζεται η τυφλή πίστη με την εθνικιστική παράνοια.
Δεν μπορεί να ζήσει κάθε νεοεθνικισμός χωρίς το δεκανίκι του τη θρησκεία.
Anonymous Anonymous, at 1:59 PM  
Εσυ φίλε μου συγχέεις τους παπάδες με τη θρησκεία και καλά κάνεις γιατι το ιερατείο είναι ο φορέας, που φέρει τον υποτιθέμενο λόγο του θεού στον αποδέκτη - το ποιμνίο - τον κοσμάκη δηλαδή. Δεν μπορεί το ιερατείο και ο λόγος του εκάστοτε θεού να θεωρούνται ξέχωρα, γίνεται??

Εγω μίλησα για την ιδεολογία πίσω απο τον χριστιανισμό και ακρογωνιαίος λίθος αυτής της ιδεολογίας είναι η αμαρτία! Και ξαναλέω: Ε οχι ρε φίλε, ο ανθρωπος δε γεννιέται αμαρτωλός! Δε χρωστάει σε κανέναν, ούτε θεό, ούτε άνθρωπο! Οταν γεννιέται ενας άνθρωπος και εφόσον αποφασίζει να ενταχθεί σε μια κοινωνία ανθρώπων, τοτε και μονο τοτε αποδέχεται ορισμένες υποχρεώσεις απέναντι στο κοινωνικό σύνολο για την ομαλή λειτουργία αυτου του συνόλου. Απο εκεί και πέρα ο οποιοςδήποτε ανθρωπος δε χρωστά τίποτα και σε κανέναν. Είναι αυτός απέναντι στον εαυτό του για όσο θα διαρκέσει αυτη η συνύπαρξη (του ανθρώπου με τον εαυτό του). Ούτε προπατορικό αμρτήμα υπάρχει, ούτε 10 εντολές, ούτε τίποτα απο αυτές τις σάχλες.
Blogger sourfou, at 3:04 PM  
Να παρέμβω λίγο και στην συζήτησή σου με τον καρατζαφέρη κάφρε, αλλα ούτε στο βολεϋ, ούτε στο πολο τα καταφέρνει ο γαυρος! Δε ξέρω τι γίνεται στο πινκ-πονγκ βέβαια ;-ppp
Blogger sourfou, at 3:09 PM  
Καβάλα στον Κάπρο του, ο βασιλεύς των ουρανών Αλέξανδρος κραδαίνει τη ρομφαία του και εξαλείφει τους εχθρούς του έθνους...

Διακρίνεται πια καθαρά ένα σκοτεινό σχέδιο εναντίον του πανσοφολογιότατου γέροντα FunEL: Να καταλήξουν τα σχόλια να γίνουν πιο ξεκαρδιστικά από τα ίδια τα post.

+μήπωςέχειςέναευρώ+
Blogger Helix Nebulae, at 3:15 PM  
Aγαπητή sourfou:
Το ερώτημα είναι αν ο Χριστιανισμός έτσι για λόγους θεωρητικής αναζήτησης ομιλεί για την αμαρτία και την "πτώση" του ανθρώπου, απο μια Παραδεισένια κατάσταση, και για την υπόσχεση του Θεού να ξανανοίξουν οι Πύλες του Παραδείσου με τη θυσία του Χριστού στο σταυρό, ή μήπως ομιλεί εξ αποκαλύψεως! Διότι αν όλα αυτά είναι μια ιδεολογία, δηλαδή ανθρώπινο κατασκεύασμα, τουτέστιν ένα ωραίο παραμυθάκι, τότε δεν έχουν άλλη αξία πέρα απο την ψεύτικη "παραμυθία" (=παρηγοριά).

Αν όμως αυτή είναι η Αλήθεια η αποκεκαλυμμένη (που για την Ορθοδοξία και εμένα προσωπικά αυτό είναι δεδομένο) τότε το Σωτηριολογικό Δόγμα εκτυλίσσεται και ερμηνεύει - εξηγεί (στα μέτρα της ανθρώπινης δυνατότητας για κατανόηση) το μυστήριο της ενανθρώπισης του Λόγου του Θεού (του Χριστού) για τη Σωτηρία του κόσμου.

Πιό απλά, αυτό το θέμα είναι δογματικό και δέν αποτελεί μια "διανοητική - ιδεολογική" αφετηρία του Χριστιανισμού, αλλά την αποκεκαλυμμένη Αλήθεια για την ανθρώπινη Ιστορία.

Καλή μου sourfou, εγώ λαϊκός είμαι όπως όλοι σας ίσως εδώ μέσα, και το blog μου το μισοεγκαταλελειμμένο και αυτό εγώ το γράφω.

Το υπόβαθρο του Χριστιανισμού ομιλεί για την ενοχή του ανθρώπου και την εξηγεί, αλλά δε τη δημιουργεί. Αυτό φυσικά δε γίνεται να το πιστέψεις αν θεωρείς ιδεολόγημα και όχι "αποκεκαλυμένη αλήθεια" τη διαπίστωση ότι ο άνθρωπος ξέπεσε από Εικόνα του Θεού που ήταν, Αθάνατος κατα Χάριν και καθ' Ομοίωση Θεού, με τη θέλησή του. Η θρησκεία μας βοηθά τον άνθρωπο να αποκτήσει πάλι το πρότερο μεγαλείο του, με τη Βάπτιση, τα Μυστήριά της και να κερδίσει την Αθανασία. Οπότε παύει και η ενοχή (αφού όλα συγχωρούνται πιά με το βάπτισμα και την εξομολόγηση).

Οι 10 εντολές, όπως και όλες οι εντολές του Θεού, περιγράφουν στoν Άνθρωπο τις "προδιαγραφές υγιούς λειτουργίας" του, σε σωματικό (βλ.νηστείες) και Πνευματικό κυρίως επίπεδο. Όποιος πάει "κόντρα" στις προδιαγραφές, δυσλειτουργεί! Π.χ. αμα ρίξεις νερό στο m/b του laptop, θα δείς τι εννοώ!
Blogger Alexander, at 5:25 PM  
Αγαπητέ Κάφρε,

Σε ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια και την καλοπροαίρετη κριτική σου σχετικά με το χιούμορ μου.

Ποτέ μα ποτέ δεν υποστήριξα ότι έχω "σχετικό" ή "ζεστό χιούμορ", επομένως αυτό σημαίνει ότι βρίσκομαι στο σωστό δρόμο.

Δεν αναφέρθηκα στην αισθητική των βίντεο των... γειτώνων η οποία είναι ανάλογη γιατί πολύ απλά δεν είναι Απολλώνια, αλλά Κρόνεια!
Αποτελείται από τα ίδια συστατικά καφρίλας, ζώων, σκίτσων και μηνυμάτων αγάπης/μίσους κτλ, κτλ προς εμάς, αλλά τι σχέση μπορεί να έχει αυτό το συνοθύλευμα εικόνων και ήχων με τα αντίστοιχα δικά μας αριστουργήματα, τα οποία σφίζουν από μεστότητα, ήθος, αρετή και προπάντων την αίσθηση του μέτρου;

Εν πάση περιπτώση αυτός ο "ιδιότυπος" πόλεμος μεταξύ ημών και υμών υπάρχει από γεννέσεως ίντερνετ και δε θα επεκταθώ άλλο σε αυτό το θέμα. Δε κρύβω όμως ότι παρακολουθώ τις διάφορες δημιουργίες και αντίστοιχες απαντήσεις εκατέρωθεν και όλα καλά και άγια εφόσον μένουν στο επίπεδο του "χαβαλέ" και της αστειότητας.

Κατά την προσωπική μου πάντα άποψη σαν μέσα προπαγάνδας τα θεωρώ φτηνά και τετριμένα, και δεν πιστεύω ότι θα έπρεπε να δωθεί ιδιαίτερη σημασία σε αυτά. Όσο τους δίνουμε αξία τόσο αυτά τα αισθήματα θα φουντώνουν και θα εξαπλώνονται. Υπάρχουν άλλα γεγονότα και πράγματα που χρήζουν άπλετης προσοχής από τα εν λόγω δημιουργήματα.

Στο θέμα μας τώρα που δεν είναι άλλο από τον Δημοσθένη.

α) Δεν έχω απαραίτητα την ίδια ατζέντα, ιδεολογική ή θρησκευτική καταβολή είτε με τον Φανέλ, είτε με τους υπόλοιπους επισκέπτες του εν λόγω μπλογκ. Άτομα από διαφορετικά υπόβαθρα και διαφορετικές τοποθετήσεις έρχονται εδώ και προσεγγίζουν το φαινόμενο "Λιακόπουλος" από διαφορετικές σκοπιές και τοποθετήσεις.

β) Κρίνω ότι ο Δημοσθένης δεν ταυτίζεται ούτε με τον Ελληνισμό, ούτε με την Ορθοδοξία, ούτε με την επιστήμη, ούτε και με την Αρχαία Ελλάδα. Από την άλλη δεν αμφισβητώ ότι ο Δημοσθένης έχει μια "Θεατρικότητα" μπροστά στο γιαλί, μια σκηνική παρουσία και ένα λαϊκίζων "μάρκετινγκ" με το οποίο καταφέρνει να συνδέσει πράγματα και γεγονότα ανόμοια και σε πολλές περιπτώσεις αντικρουόμενα, με σκοπό να πουλήσει. Ο σκοπός του αγιάζει τα μέσα (χρησιμοποίηση μύθων, υπερβολών, ιδεολογικών ουτοπιών, επιστημονικής φαντασίας, θρησκιολογείας, "προφητειών" κτλ) και από ότι βλέπω ότι τα καταφέρνει και πολύ καλά μάλιστα.

γ) Δεν με ενοχλεί ο Δημοσθένης σαν προσωπικότητα. Από την άλλη δεν με αφήνουν αδιάφορο τα όσα λέει, τα οποία σε μεγάλο βαθμό έρχονται σε αντίθεση με τα πορίσματα των φυσικών επιστημών, της ιστορίας και αυτής ακόμα της λογικής. Ναι, υπάρχει και αλήθεια στα λεγόμενα του Δημοσθένη, από την άλλη όμως η όποια αλήθεια αποτελεί φύλλο ριγμένο στο πέλαγο των αστικών μύθων που εν μέρη έχει απλά οικιοποιηθεί από άλλους και εν μέρη έχει δημιουργήσει ο ίδιος.

δ) Οποιαδήποτε μορφή περιορισμού του λόγου είτε με μορφή μηνύσεων, είτε με τη μορφή τυφλής βίας με βρίσκουν εντελώς αντίθετο. Το κάψιμο βιβλίων εκατέρωθεν θυμίζουν άλλες εποχές και καθεστώτα και θα 'θελα να πιστεύω ότι ελληνικός λαός, ο λαός που γέννησε τον διάλογο, είναι αρκετά όριμος ώστε να αποφεύγει τέτοιου είδους ενέργειες. Πιστεύω επίσης ότι ο εισαγγελέας δεν είναι ο καθ' ύλην αρμόδιος για το τι θα πιστεύουμε ή ποιον θα σατυρίζουμε. Δεν μπορώ να εννοήσω πως πριν 2.500 χρόνια οι κωμωδιογράφοι είχαν το δικαίωμα να σατυρίζουν γίγαντες της διανόησης και της τέχνης, ενώ σήμερα η σάτυρα αποτελεί αντικείμενο δικαστικών διώξεων.

ε) Οι οποιεσδήποτε προσπάθειες διαλλεκτικής συντριβής οποιοασδήποτε μορφής ιδεολογικής τοποθέτησης ή θρησκείας ή δόγματος με αφήνει εντελώς αδιάφορο. Ο Κάφρος, η Ροδιά, ο Αλέξανδρος, Ο Φανέλ, ο Μαυρόγατος και όλοι έχουν τις δικές τους αντιλήψεις, πιστεύω, πεποιηθήσεις, στερεότυπα, γνώμες, παρατηρήσεις, διατυπώσεις στις οποίες μπορεί να συμφωνώ ή να διαφωνώ, αλλά οποσδήποτε έχουν κάθε δικαίωμα να τις διατυπώνουν. Για μένα ο Δημοσθένης αποτελεί πηγή έμπνευσης και μου δημιουργεί κλίμα δημιουργικής κριτικής και σάτυρας πάντα στα όρια του ανεκτού και του μέτρου. Θα ήμουν δε ιδιαίτερα ευτυχής αν και εγώ μπορούσα να δημιουργήσω ένα παρόμοιο δημιουργικό αίσθημα σε κάποιον άλλο.

Αν αγαπητέ Κάφρε, ξεπέρασα αυτά τα όρια ζητώ ταπεινή συγγνώμη τόσο από σένα όσο και από τους υπολοίπους επισκέπτες του μπλογκ και υπόσχομαι ότι θα συμμορφωθώ.


Μετά τιμής,


+ΚΟΚΟΡΜΑΝ+
Blogger kokorman, at 5:54 PM  
Συνέντευξη Αντώνη Τσιπρόπουλου στον ΣΚΑΙ:

http://blogme.gr/skai/blogskainew.mp3
Blogger SPY, at 1:24 AM  
Χαιρομαι που απο μόνος σου υποβιβάζεις σε δόγμα αυτό στο οποίο πιστευετε! Ετσι στο είπαν βέβαια, που να το φανταστείς κι εσύ...! Γιατι μου δίνεις την ευκαιρία να σου πω οτι κάποια στιγμη θα πρέπει να αναρωτηθείτε:
"Το δόγμα εμπνέει την πίστη μου ή μήπως η πίστη μου δημιουργεί το δόγμα???"
Μονο και μονο επειδη μερικοι ανθρωποι πιστεύετε το ίδιο πράγμα, δε σημαίνει οτι υπάρχει κιολας. Αλίμονο ούτε καν το ίδιο πράγμα δεν πιστεύετε!

Σκέψου το και μάλιστα θα πρέπει να το σκεφτείς για παραπάνω απο 3 δευτερόλεπτα, αλλιώς κινδυνεύεις απο την βλακεία! Είπαμε η βλακεία είναι παντού και μάλιστα πάντα ενα βήμα μπροστά!
Blogger sourfou, at 2:56 AM  
Πέρασα να πω ένα γεια ρε funel και εύγε για το Imagine που χθες έπαιζα pacman και είχα το ραδιόφωνο να παίζει σε χαμηλή ένταση γιατί μου την σπάνε οι διαφημίσεις και μόλις μπήκε το Imagine ένα ασεβές, νεοταξικό, αιρετικό, ανθελληνικό, προδοτικό, εμετικό, μακρύ, αλλόθρησκο, με 5 δάκτυλους, τριχοφυές, ροζ, καλικατζαρέικο, υποχθόνιο, αντιορθόδοξο, κουλό, κουλτουριαρέικο, δύσοσμο, δρακόντιο, με ρόζους, πιτσιλωτό, φρικαλέο, ύπουλο, κρο-μανιόνικό χέρι το δυνάμωσε μέχρι τέρμα. Μέχρι φυσικά να τελειώσει και να μπούνε ξανά διαφημίσεις.

Ρε συ kafre7 ακόμα θυμάσαι το τουρκόσπορος; Γιατί όλοι εσείς με εμμονές σας πειράζει όταν σας πούνε τουρκόσπορους. Θέλω να πω ότι δεν ανήκει στο υβριστικό μου λεξιλόγιο αλλά η συγκεκριμμένη λέξη μπορεί να πυροδοτήσει κάποιους εκεί έξω. Όχι ότι θα κάτσω να κάνω ότι διαπληκτίζομαι αυτή τη φορά. Ούτως ή άλλως ο Bresson με ξενίζει. Απλά σκέφτομαι και γράφω. Άντε bye μπάι.
Blogger Νομίζω, at 3:21 AM  
Ο μόνος πραγματικός ΈΛλην είναι ο Καρβέλας. Όλοι οι υπόλοιποι είμαστε οδοντόκρεμες...

+οδοντοβούρτσισον+
Blogger cyrus, at 3:16 AM  
Αγαπητέ Cyrus, να τολμήσω να προσθέσω τον κ. ΣαρμπΕΛ, ή δεν αρκεί η κατάληξη και πρέπει να αποδείξει την ελληνικότητά του στη γιοροβιζιόν..?
Blogger Rodia, at 4:48 AM  
Εμπρος να βάλουμε χέρι στους Τουρκοι, στους Αλβανοί, στους Αμερικάνοι και όταν μπορέσουμε και στους Αρειανοί!!!


Θα γίνω ΠΑΟΚτσης μου φαίνεται....

@funel: Απο τα βιδεα που λες είδα ένα και ξενέρωσα με την ζωή μου. Δεν θα πάρω άλλο, ευχαριστώ. Τι είναι τούτοι ρεεεεεεεεε!!!!!
Μιλάμε για ΠΟΛΥ ανωτερότητα, όχι μαλακίες....

+μαλάκησοντουκερατά+
και για να μην ξεχνιόμαστε
+κονομησον+
+++++++++++
Blogger Zaphod, at 11:59 AM  
Ρε που πήγαν τα λεοντάρια της ελληνορθόδοξης πίστης?? Αν υποψιαστώ οτι τους έδιωξα θα χτυπάω το κεφάλι μου σε ρυθμούς detroit techno (κατα το γνωστό βιδεο με το μουλα που χτυπιέται) ;-pppppp
Blogger sourfou, at 12:55 PM  
ΩΠΑ!!!
Διαφημιση ο Λιακόπουλος στη ΝΕΤ για το βιβλίο του χαμένες πολιτείες στον Άρη!!! Δε το περίμενα αυτό, συνήθως σε κάτι κωλοκάναλα τον έχει, αλλά τώρα έκανε κανονικό σποτάκι.
Προσωπικά πιστεύω ότι ο Λιακόπουλος έχει ένα σταθερό κύκλο πελατών που αγοράζουν ότι σαβούρα βγάζει. Αρκετά περιορισμένος, γι'αυτό αναγκάζεται και βγάζει συνέχεια καινούρια βιβλία, μια εισπρακτική τακτική αναγνωστών - συνδρομητών.
Ένα επιχείρημα γι'αυτή την άποψη είναι όταν ζητούσε από τους οπαδούς του να ξανα-αγοράσουν τα βιβλία του και να δώσουν τα παλιά "δώρο" σε άλλους!
Τώρα με τη διαφήμιση-επένδυση σε μεγαλύτερο κανάλι, προσπαθεί να βρει νέους πελάτες γιατί μάλλον ότι λεφτά μπορούσε να βγάλει από τους ΕΛήθιους με τα καναλάκια τα έβγαλε.
Και επίσης για τους μαχητές της ορθοδοξίας, μάλλον σε λάθος blog βγήκαν να κάνουν κύρηγμα!
Χαιρετίσματα FunEL, οι μελλο-ΕΛήθιοι σε χαιρετούν!
Anonymous Anonymous, at 1:45 PM  
γέροντά μου, αυτά δεν είναι ιερά βίδεα, αλλά το τσίρκο μεντράνο σε πλήρη παράταξη.
+όχιαλλοκαρβουνολεμε+
Blogger Pastaflora, at 5:12 PM  
funEL συνέχισε έτσι δυνατά και ΕΛιακουρικα το θεάρεστο έργο σου...τα βιδεα με σόκαραν για την γενικευμένη μαλακιά που δέρνει τους εθνικο-μαχητες απανταχού της Γαίας αλλά πιστεύω πως κάποτε(2024) θα ξαναβρούν το φως τους και θα δουν πως είναι εΛΛηνες (100000000)

προς κάφρο7 και alexander:"Η ιδέα του Θεού σημαίνει την αποκήρυξη της ανθρώπινης λογικής και δικαιοσύνης, είναι η αποφασιστικότερη άρνηση της ανθρώπινης ελευθερίας και οδηγεί αναγκαστικά στη δουλεία των ανθρώπων, τόσο στην 8εωρία όσο και στην πρακτική"[...]

"Εάν ο Θεός υπάρχει ο άνθρωπος είναι σκλάβος
Αλλά ο άνθρωπος μπορεί και πρέπει να είναι ελεύθερος > άρα ο Θεός δεν υπάρχει"

Μιχαήλ Μπακούνιν
(Θεός και Κράτος)

- (αδυσώπητη αυτή η λογική) δεν αφήνει χώρο να μιλάτε για ελευθερία όντας πιστοί σε μια θρησκεία για αυτό και μόνο το παρέθεσα.
Anonymous Anonymous, at 6:33 PM  
Μιας και το έφερε η κουβέντα:

Για μας τους "απέξω" το να προσπαθείς να διαχωρίσεις τη θρησκεία από το ιερατείο, τους χριστιανούς από τους εβραίους, τους χριστιανούς σε "ορθόδοξους" - "καθολικούς" - "προτεστάντες", έχει την ίδια αξία που έχει η προσπάθεια διαχωρισμού του κομμουνισμού σαν ιδεολογία και οικονομικό σύστημα από τον "υπαρκτό σοσιαλισμό", τον κομμουνισμό της πρώην Σ.Ένωσης, αυτόν της Κίνας.

Δηλαδή, κατά κύριο λόγο δεν μας αφορά. Μόνο όταν δεν έχουμε κάτι καλύτερο να κάνουμε θα ασχοληθούμε με το πρόβλημα.

Οι παράλογοι και αφύσικοι οπαδοί των θρησκειών ας επεκτείνονται μεταξύ τους όσο θέλουν, μόνο μη μας τα ζαλίζουν όταν το θέμα είναι άλλο.

Επεξήγηση για αποφυγή παρεξηγήσεων: Στα Ελληνικά (και σε όσες άλλες γλώσσες γνωρίζω) ότι δεν είναι λογικό είναι παράλογο, ότι δεν ανήκει στη φύση είναι αφύσικο.

Βεβαίως, η ανθρώπινη γλώσσα επιτρέπει και την απόδοση άλλων ονομάτων, όπως θεόπνευστο, μεταφυσικό κλπ., αλλά αυτό δεν καταργεί την ισχύ των παραπάνω.

Και τα χρησιμοποιώ για να τονίσω στους επιθετικούς θρησκευόμενους την ανάγκη χρήσης πιο ήπιων χαρακτηρισμών από τους αρνητικούς "άθεος", "άθρησκος". π.χ. ορθολογιστές, υλιστές κλπ.

Εντάξει, αφύσικα και παράλογα όντα;
Anonymous Anonymous, at 7:05 PM  
Αγαπητέ «πρεζάκια»

Είπες: «Εάν ο Θεός υπάρχει ο άνθρωπος είναι σκλάβος, Αλλά ο άνθρωπος μπορεί και πρέπει να είναι ελεύθερος > άρα ο Θεός δεν υπάρχει".

Το σφάλμα στη λογικοφανή συνεπαγωγή εντοπίζεται ήδη στην αρχή του συλλογισμού: Εάν ο Θεός υπάρχει, τότε ο άνθρωπος είναι: Σκλάβος, αν Τον θεωρεί ως δυνάστη, Παιδί του Θεού, αν Τον θεωρεί ως Πατέρα του.

Η τιμητική προσφώνηση «Δούλος του Θεού» χαρακτηρίζει τον άνθρωπο ο οποίος ελεύθερα επιλέγει να πράττει το θέλημα Του Δημιουργού του. Και θα ακούσει «ευ δουλε αγαθε και πιστε επι ολιγα ης πιστος επι πολλων σε καταστησω, εισελθε εις την χαραν του Κυριου σου» (Κατά Ματθαίον, 25:21).

Επειδή ο Θεός υπάρχει, γι’ αυτό και έπλασε τον άνθρωπο ελεύθερο, επειδή τον έπλασε «κατ’ εικόνα Του» και Εκείνος είναι Όντως Ελεύθερος. Αφού λοιπόν ο άνθρωπος επλάσθη ελεύθερος, τότε γιατί σήμερα δεν είναι ελεύθερος αλλά σέρνεται όπως το βόδι από το χαλκά στη μύτη; Σέρνεται και εξαρτάται από τα πάθη του, από τις εξαρτήσεις του από τους άλλους ανθρώπους, από τις εξαρτήσεις του από τα πράγματα. Η απάντηση είναι ότι αιτία της υποδούλωσης του ανθρώπου, είναι η δική του κακή προαίρεση. Μόνος του ο άνθρωπος, ηθελημένα υποκύπτει και πράττει το θέλημα των τριών εχθρών: Του διαβόλου, της σάρκας και του κόσμου. Η αμαρτία είναι η γενεσιουργός αιτία της ανελευθερίας του ανθρώπου.

Ποιος λοιπόν μπορεί να μας σώσει από τη βαριά σκλαβιά μας; «Οι πιστοί έχουμε εξαγορασθεί με τίμημα βαρύ — το ατίμητο αίμα του Σωτήρος Χριστού — κι εγίναμε «απελεύθεροι Χριστού» (Α' Κορ. στ' 20• ζ' 22, 23).» [όπως αναφέρει ο Ν.Βασιλειάδης, στο site http://img.pathfinder.gr//clubs/files/60331/86.html ] O Χριστός μας απελευθέρωσε, με τη θυσία Του, και μας καλεί να σπάσουμε τα δεσμά της αμαρτίας, να γίνουμε πραγματικά ελεύθεροι. Με τη βοήθειά Του, νικούμε το θέλημα του διαβόλου, της σάρκας και του κόσμου, και επανερχόμαστε στο Πνευματικό μεγαλείο για το οποίο έχουμε κληθεί, στο «αρχαίον κάλλος», στον αυθεντικό άνθρωπο της Δόξας του Θεού. Με τη βοήθειά Του, ο «πρεζάκιας» μεταβαίνει από την εξάρτηση την υλική και τη σωματική, στην ομορφιά της Ελευθερίας και της ουσιαστικής Σχέσης με το Δημιουργό του.

Η «πρέζα» και η «εξάρτηση» είναι η πραγματική σκλαβιά, αν και ο διάβολος τα παρουσιάζει ως «απελευθέρωση» από τους ηθικούς περιορισμούς. Αντίθετα, ο Χριστός επισημαίνει μέσω των εντολών Του τις παγίδες, για να παραμένουμε εσαεί ελεύθεροι και ανεξάρτητοι!

Δε σε συνεγείρει, αγαπητέ «πρεζάκια», η ιδέα να είσαι και να νιώθεις πραγματικά ελεύθερος, μέσα σε μια κοινωνία που προπαγανδίζει και πράττει την εξάρτηση με χίλιους τρόπους, παντού και πάντα; Να πάψεις να είσαι ένας «φυλακισμένος τηλεθεατής»; Όποιος θέλει την Ελευθερία από τα πάθη, μπορεί να την αναζητήσει στο Χριστό.

Φίλε back-forward, είπες: «ότι δεν είναι λογικό είναι παράλογο, ότι δεν ανήκει στη φύση είναι αφύσικο.». Ο συλλογισμός σου κάπως πάσχει, καθώς ο’τι δεν είναι λογικό, μπορεί να είναι παράλογο ή υπέρλογο, και ό’τι δεν είναι φυσικό, μπορεί να είναι αφύσικο ή υπερφυσικό! Άλλωστε το πόνημα του Αριστοτέλη ονομάζοταν «μετά τα Φυσικά», και από εκεί προέκυψε η λέξη «μεταφυσική».

O «άθεος» είναι μια λέξη που διαφέρει από τον «ορθολογιστή», νοηματικά. Ο άθεος αρνείται την ύπαρξη του Θεού (ελεύθερα, από τη δική του προαίρεση) ενώ ο ορθολογιστής χρησιμοποιεί τον ορθό λόγο. Υπάρχουν πολλοί άριστοι επιστήμονες, που προφανώς στην επιστήμη τους χρησιμοποιούν τον ορθό λόγο. Ταυτόχρονα πιστεύουν στο Θεό. Αυτό τι σημαίνει; Οι άνθρωποι αυτοί, κρίνουν ότι υπάρχουν εκφράσεις της ζωής μας που προσεγγίζονται δια του ορθολογισμού (της επιστημονικής σκέψης) και εκφράσεις της ζωής μας που ΔΕΝ προσεγγίζονται δια του ορθολογισμού. Κάποια πράγματα τα γνωρίζει κανείς εμπειρικά, με τον πνευματικό αγώνα. Φυσικά, ο Θεός δεν επιβάλλεται αλλά «αποκαλύπτεται» αν Τον αναζητήσουμε (για να μη μας επιβληθεί και παραβιάσει την ελευθερία μας) στο χώρο της ανθρώπινης «Καρδίας». Στο φυσικό κόσμο, δεν «αποδεικνύεται» η ύπαρξη του Θεού. Αν κάποιος θέλει να βεβαιωθεί για το εάν υπάρχει Θεός ή όχι, πρέπει να Τον αναζητήσει με Πνευματικά και εμπειρικά μέσα, όχι με επιστημονικά μέσα.

Για να το πούμε απλούστερα φίλε back-forward, είναι ορθολογικό να βλέπεις το συνάνθρωπό σου να πνίγεται π.χ. στη θάλασσα, και να πέφτεις να τον σώσεις; Είναι ορθολογικό να βλέπεις 5 ματ-ατζήδες να δέρνουν ένα φοιτητή, κι εσύ να τρέχεις να τον τραβήξεις από τα χέρια τους; Είναι ορθολογικό να πολεμάς για να απελευθερωθεί μια πατρίδα, που θα τη χαρούν άλλοι ενώ εσύ θα έχεις πέσει στο «μέτωπο»; Η ζωή μας, θα συμφωνήσεις πιστεύω, δεν περιορίζεται στα ορθολογικά μεγέθη, αλλά ενέχει ένα μεγαλείο, στο βάθος της ανθρώπινης ψυχής.

Με πολλή αγάπη,
Αλέξανδρος
Blogger Alexander, at 7:58 PM  
Προς Αλέξανδρο:

Μην τσιμπάς έτσι άσχημα. Διάβασε σε παρακαλώ με προσοχή αυτά που γράφω.

Το μόνο που κάνω είναι να ζητάω μερικά απλά πράγματα:

1. Να μην χρησιμοποιείτε οι θρησκευόμενοι αρνητικούς χαρακτηρισμούς.

Δεν ζητάω ντε και καλά τη χρήση του ορθολογιστή. Για τον "υλιστή" δεν απάντησες (και καλά έκανες, δεν είναι θέμα του παρόντος blog η συζήτηση - αν θελήσω θα έρθω στο δικό σου).

2. Να μην μεταφέρετε εδώ τις συζητήσεις περί καλής θρησκείας - κακών λειτουργών κλπ. και αποπροσανατολίζετε τη συζήτηση.

Πάντως, αφού επιμένεις να επεκτείνεσαι:
Τη ωραιοποίηση (ή και κρύψιμο) του παράλογου και αφύσικου πίσω από άλλες λέξεις την έχω ήδη καλύψει στο προηγούμενο σχόλιο.

Όπως δεν μπορείτε να αποδείξετε την ύπαρξη του θεού με επιστημονικά μέσα, ομοίως δεν μπορείτε να αποδείξετε ότι το πνεύμα υπάρχει αυτούσιο και δεν είναι παράγωγο της ύλης.

Απλά συνεχίζετε να εξορίζετε το "θεό" και τα περί αυτόν όλο και μακρύτερα. Όσο μακρύτερα φτάνει η ανθρώπινη διάνοια, τόσο μακρύτερα στέλνετε το "θεό". Πρώτα στα ψηλά βουνά, μετά στον ουρανό και ούτω καθ’εξής.

Η υλιστική προσέγγιση της ζωής δεν της στερεί καμιά ομορφιά, κανένα μεγαλείο. Ο αλτρουϊσμός εξακολουθεί να είναι αλτρουϊσμός, ακόμα και όταν ειδωθεί ως αποτέλεσμα της προσπάθειας των μελών να διαιωνίσουν το είδος.

Δεν ισχυρίζομαι οτι είμαι καλύτερος από εσένα. Μην το κάνεις εσύ με το να μου δίνεις αρνητικούς χαρακτηρισμούς.

Ως εδώ. Όπως ανέφερα νωρίτερα, για περισσότερα θα επικεφτώ το blog σου.

Με πολλή αγάπη,
back-forward.
Anonymous Anonymous, at 8:37 PM  
Αγαπητέ Αλέξανδρε, αφού σε έχω διαβάσει πολλές φορές, θέλω να σε ρωτήσω αν, κατά τη γνώμη σου, είναι σημαντικότερο να είναι κάποιος άνθρωπος καλός και χρηστός επειδή αυτή είναι η επιλογή του ή αν πράττει έτσι επειδή φοβάται κάποια μεταθανάτια τιμωρία ή επειδή ελπίζει σε μια (επίσης μεταθανάτια) ανταμοιβή.

Αν μπορείς, απάντησε όσο το δυνατό συντομότερα.

:-)

+ταμεγαλακατεβαταδενταδιαβαζω+
Blogger Rodia, at 9:30 PM  
Κ. Alexander.

Σκεφτήκατε καθόλου την ερώτηση που σας έκανα πιο πάνω? Η μήπως χρειάζεται να την επαναλάβω?

Κατα πως μας τα λέτε, μου φαίνεται οτι ο θεός σας έχει ανάγκη τον άνθρωπο και οχι το αντίθετο! Ο άνθρωπος υπέαρχει και χωρίς τον θεό σας. Για το αντίθετο...δεν είμαι και τόσο σίγουρος!

Το οτι πέσατε τρομερά έξω στον προσδιορισμό των "εχθρών" του ανθρώπου, θα το προσπεράσω. Είναι ενδεικτικό του τρόπου σκέψης σας. Ενδεικτικό επίσης είναι και αυτό:

"αιτία της υποδούλωσης του ανθρώπου, είναι η δική του κακή προαίρεση" λέτε...

Πολύ ενδιαφέρουσα η επιλογή λέξεων, κυρίως η "κακή προαίρεση"! Μήπως το άλλο με τη "σαρκα"...
Και μας λέτε οτι αυτός είναι ο ορθός λόγος του θεού της αγάπης...! Μάλλον ο λόγος κάποιου κομπλεξικού είναι που προσπαθεί να με κάνει να νιώσω άσχημα με τον εαυτό μου γιατι με επιβουλέυεται ή κατι τετοιο και που συνεπώς ο ίδιος είναι κακοπροαίρετος.
Blogger sourfou, at 1:02 AM  
Θεολογική σχολή το καταντήσαμε το μαγαζί. Να αρχίσω να ποστάρω συνταγές να έρθουμε στα ίσα μας;
Anonymous Anonymous, at 1:27 AM  
Αγαπητή μου rodia,
Είπες λιγο πιο πάνω «είναι σημαντικότερο να είναι κάποιος άνθρωπος καλός και χρηστός επειδή αυτή είναι η επιλογή του ή αν πράττει έτσι επειδή φοβάται κάποια μεταθανάτια τιμωρία ή επειδή ελπίζει σε μια (επίσης μεταθανάτια) ανταμοιβή;»

Όταν ήμουν μαθητής Λυκείου, στο φροντιστήριο της έκθεσης ιδεών, μας έβαλε ο καθηγητής να γράψουμε για το εξής θέμα: Τι είναι καλύτερο για τον άνθρωπο, να πειθαρχεί στον (ανθρώπινο) νόμο εξ’ αιτίας του φόβου του νόμου ή εξ’ αιτίας του φόβου του ψόγου (κοινωνική αποδοκιμασία); Διαφώνησα με το δίλημμα, καθώς για εμένα φάνταζε αυτονόητη η συμμόρφωση με το νόμο ως εκπηγάζουσα από μια εσωτερική συνειδησιακή ελεύθερη διάθεση για αρμονική συνύπαρξη με τους άλλους ανθρώπους (κάτι σαν το «κοινωνικό συμβόλαιο»). Τα άλλα κίνητρα, το φόβο και τον ψόγο, τα θεώρησα «εξωτερικά» και κατώτερα, και όχι ως τον πραγματικό λόγο για τον οποίο θα ήθελα να τηρώ τους νόμους. Ο πραγματικός λόγος ήταν «ζούμε σε μια κοινωνία και επειδή θέλουμε να ζούμε αρμονικά, θεσπίσαμε κάποιους κανόνες τους οποίους ελεύθερα επιλέγουμε να τηρούμε. Όποιος δε θέλει νόμους, ας πάει να ζήσει μόνος του».

Μετά από αυτή τη μικρή σχολική παρένθεση, απαντώ άμεσα: Ο άνθρωπος επιθυμεί να κάνει το καλό για να μοιάσει στο Δημιουργό και Πατέρα του. Αυτός είναι ο πιο σωστός λόγος, το φιλότιμο. Τα υπόλοιπα κίνητρα (μισθός-ανταπόδοση, φόβος-κόλαση) είναι κι αυτά δεκτά, αλλά είναι κατώτερης «κλάσης». Τα λόγια αυτά ανήκουν στο μακαριστό γέροντα Παΐσιο. Αλλά φυσικά και στο Χριστό μας: «Γίνεσθε μιμηταί του Θεού ως τέκνα αγαπητά» (Εφεσ. ε΄ 1). «Άγιοι γίνεσθε, ότι εγώ άγιος ειμί», είπε ο Θεός (Α' Πέτρ. α 16).
Επίσης: «Τα φιλότιμα παιδιά προσπαθούν να μοιάσουν τον καλό πατέρα τους. Όσοι θέλουν να είναι παιδιά του Θεού, οφείλουν να Του μοιάσουν πνευματικά.» [πηγή: http://www.pigizois.gr/agiologio/agiologio.htm ]

Εννοείται, ασφαλώς, ότι μόνο με την ελεύθερη επιλογή έχει αξία το αγαθό. Αν δεν μπορούσες να πράξεις το κακό, τι αξία έχει ότι επιλέγεις το καλό; Γι αυτό ο άνθρωπος έλαβε από το Δημιουργό την ελεύθερη βούληση. Επομένως, το καλύτερο είναι ο άνθρωπος να πράττει το αγαθό επειδή ελεύθερα επιλέγει να θέλει να μοιάσει στο Δημιουργό του, από φιλότιμο.

Σε ευχαριστώ για την επικοινωνία
Ευχαριστώ και το funel για την υπομονή του!
Blogger Alexander, at 9:50 AM  
Παρατηρώ ότι τον τελευταίον καιρόν το καστρον των ιπποτών της fun-EL-λιακής τραπέζης τείνει να μετατραπεί εις τόπον συνάντησης Πανθεοσοφολογιότατων Φιλοχρίστων μελετητών των γραφών, πράγμα το οποίον θεωρώ ότι δίνει μεγαλύτερην πνευματικήν υπεραξίαν στο παραγόμενο προϊόν (Μπλογκ και σχόλια).

@ Αντισυνταγματάρχη τάγματος (Ημι 'ανς')
Θεώρώ ότι με τόσην πνευματικήν τροφήν που μας παραδίδετε μονοκοπανιά, πρέπει να μας δίνετε και εκπτωτικά κουπόνια για σόδα, ίνα χώνέψουμε τόσην γνώσην... (Έλεος, Ουτσεκάδες χούλιγκανς της Αλβανικής Βλάζνια, παρέα με χουλιγκάνια της εθνικής Βοσνίας και του Μπαρμπαρέζ... Μπόζε μόϊ!)

@ Ροδιά

(Φοράω μπλουζάκι που γράφει Υπεραλέξανδρος Τούρμπο).
Κάθε οπαδός θρησκείας που σέβεται τον εαυτό του θεωρεί ότι οι εκτός του κύκλου των πιστών δεν μπορούν να έχουν τα ίδια προνόμια με τους πιστούς, άσχετα εάν ο τρόπος ζωής αυτών των ατόμων γενικά συνάδει με τις γενικές επιταγές της θρησκείας...
(Βγάζω το μπλουζάκι...)
Blogger pølsemannen, at 10:06 AM  
Αγαπητή μου sourfou,

Είπες: «Χαιρομαι που απο μόνος σου υποβιβάζεις σε δόγμα αυτό στο οποίο πιστευετε! Ετσι στο είπαν βέβαια, που να το φανταστείς κι εσύ...!»

Η έκφραση «Δόγμα» σημαίνει την «εξ αποκαλύψεως Αλήθεια». Για κάποιον που δεν πιστεύει, έχει το ίδιο νοηματικό βάρος με το αυθαίρετο «αξίωμα». Για όσους πιστεύουν, δεχόμαστε ότι τα Δόγματα της πίστης μας είναι αποκεκαλυμμένα από το Θεό, δεν είναι ανθρώπινα επινοήματα και περιγράφουν αιώνιες αλήθειες του πνευματικού κόσμου (για το Θείον, την αμαρτία κλπ). Επειδή ο Θεός δεν αποδεικνύεται με επιστημονικά μέσα αλλά αποκαλύπτεται και βιώνεται εμπειρικά στο χώρο της ανθρώπινης «καρδίας», πρέπει να επιλέξει κανείς μόνος του αν θέλει να γνωρίσει την ύπαρξη του Θεού. Και πώς επιτυγχάνεται αυτό; Με το «έρχου και ίδε», τη συμμετοχή μας στην Εκκλησία και στην Πνευματική ζωή..


Sourfou said: «Το δόγμα εμπνέει την πίστη μου ή μήπως η πίστη μου δημιουργεί το δόγμα??? Μονο και μονο επειδη μερικοι ανθρωποι πιστεύετε το ίδιο πράγμα, δε σημαίνει οτι υπάρχει κιολας. Αλίμονο ούτε καν το ίδιο πράγμα δεν πιστεύετε!»

Νοησιαρχικά και επιστημονικά, δόγμα και αξίωμα προσεγγίζονται με τον ίδιο τρόπο, οπότε φυσικό είναι να μιλάς για αναπόδεικτη πίστη. Πράγματι, κατά μια έννοια, δεν αποδεικνύεται επιστημονικά «τοις πάσι» η Αλήθεια της Ορθόδοξης Πίστης. Αυτό τον τρόπο επέλεξε ο Θεός για να μας αφήσει ελεύθερους, να Τον δεχτούμε ή να Τον αρνηθούμε! Και ορισμένοι επιμένουν: Ου με πείσεις καν με πείσεις! Όποιος επιθυμεί να γνωρίσει το Θεό, θα στραφεί σε άλλα μέσα, Πνευματικά (π.χ. προσευχή). Αλλωστε, μη περιορίζουμε τον άνθρωπο μόνο στη νόηση, υπάρχει και ψυχή ! Και η ψυχή έχει τα δικά της αισθητήρια…


Sourfou said: «Το οτι πέσατε τρομερά έξω στον προσδιορισμό των "εχθρών" του ανθρώπου, θα το προσπεράσω.»

Ο προσδιορισμός ανήκει στον Άγιο Κοσμά τον Αιτωλό: Οι 3 εχθροί της σωτηρίας του ανθρώπου είναι ο διάβολος, η σάρκα και ο κόσμος. Και οι 3 αγάπες είναι: Προς τον εαυτό μας («πρόσεχε σεαυτόν»), προς τον πλησίον και προς το Θεό.


Sourfou said: «"αιτία της υποδούλωσης του ανθρώπου, είναι η δική του κακή προαίρεση" λέτε... Πολύ ενδιαφέρουσα η επιλογή λέξεων, κυρίως η "κακή προαίρεση"! Μήπως το άλλο με τη "σαρκα"... Και μας λέτε οτι αυτός είναι ο ορθός λόγος του θεού της αγάπης...! Μάλλον ο λόγος κάποιου κομπλεξικού είναι που προσπαθεί να με κάνει να νιώσω άσχημα με τον εαυτό μου γιατι με επιβουλεύεται ή κατι τετοιο και που συνεπώς ο ίδιος είναι κακοπροαίρετος.»

Το σέξ μέσα στο γάμο, είναι ευλογημένο! Έτσι φτιάχτηκε ο άνθρωπος, να έχει ένα σύντροφο και να ζούν μέσα στο μυστήριο του γάμου την ερωτική σχέση, ζώντας δε το μυστήριο να αγωνίζονται για τη σωτηρία τους, και να μπούν μαζί στον Παράδεισο ήδη από αυτην εδώ τη ζωή.
Επειδή ΕΙΝΑΙ Θεος της Αγάπης, μας θέλει ελεύθερους από εξαρτήσεις (π.χ. ναρκωτικά, κάπνισμα, αλκοολισμό, κακίες, μίση, πάθη). Αν ο εαυτός μας είναι γεμάτος εξαρτήσεις, τότε ο θεός σαν καλός Πατέρας, μας υποδεικνύει ότι «η σάρκα» (το φρόνημα της σαρκός, δηλαδή τα πάθη της σάρκας) πρέπει να υποταχθεί και όχι να μας υποτάξει!! Φυσικά, δεν εννοούμε το ανθρώπινο σώμα ως εχθρό του ανθρώπου! Αυτή η άποψη είναι ΑΙΡΕΤΙΚΗ και καταδικάστηκε από την εκκλησία (αίρεση του Μανιχαϊσμού). Στην Ορθοδοξία μας το ανθρώπινο σώμα είναι καλό και αγιάζει και αυτό μαζί με την ψυχή, θα συμμετάσχει δε στον Παράδεισο ως αναστημένο και άφθαρτο πιά, σώμα! Κανένα κόμπλεξ λοιπόν, φίλη μου! Αγώνας και άσκηση (π.χ. νηστεία, κάνει και καλό από σωματικής πλευράς) ναι, άρνηση του σώματος, όχι!

Συγνώμη αν έγραψα κάτι που σε σκανδάλισε, μάλλον δεν ήμουν αρκετά σαφής πρίν!



Αγαπητέ polsemann,

Είπες: «Κάθε οπαδός θρησκείας που σέβεται τον εαυτό του θεωρεί ότι οι εκτός του κύκλου των πιστών δεν μπορούν να έχουν τα ίδια προνόμια με τους πιστούς, άσχετα εάν ο τρόπος ζωής αυτών των ατόμων γενικά συνάδει με τις γενικές επιταγές της θρησκείας...».

Ο Γέροντας Παΐσιος έλεγε ότι αν κάποιος ζεί με πολύ ευσπλαχνία για τον πλησίον του, τότε ο Θεός είναι τρόπον τινά «υποχρεωμένος» να τον βοηθήσει να σωθεί. Ανέφερε δε και την ακόλουθη ιστορία:

Ήρθε στο Γέροντα κάποιος και του ζήτησε να προσευχηθεί για μια γυναίκα. Η γυναίκα αυτή δεν πίστευε και τόσο (προσοχή: δεν ήταν ΚΑΚΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ, απλά δεν πολυπίστευε), ήταν δε στα νιάτα της πολύ πλούσια. Ήταν όμως πάρα πολύ φιλεύσπλαχνη, λυπόταν κάθε άνθρωπο σε ανάγκη και ξόδεψε όλη της την περιουσία στους φτωχούς! Κατέληξε στα γεράματά της, σε ένα φτωχό γηροκομείο. Ο γέροντας τότε είπε κάτι πρωτάκουστο: «Αρνούμαι να προσευχηθώ γι αυτή τη γυναίκα. Με αυτά που έκανε, έχει ΔΙΚΑΙΩΜΑ να βοηθηθεί από το Θεό»! Δεν πέρασε καιρός, και στη γυναίκα αυτή παρουσιάστηκε μέσα στο δωμάτιό της ο ίδιος ο Χριστός! Φυσικά πίστεψε, και εξομολογήθηκε, έγινε ενεργό μέλος της εκκλησίας, οπότε και η σωτηρία της δρομολογήθηκε ανάλογα…

Αυτό δε σημαίνει να επαναπαυόμαστε στη δήθεν αρετή μας, αλλά να κοπιάσουμε από τώρα για να λάβουμε την άφεση των αμαρτιών, μην περιμένουμε το «παρα πέντε»!
Blogger Alexander, at 10:39 AM  
k. Rodia, θα αποφύγουμε τον όρο συνιππότα, διότι το μάτι του μεγάλου αδελφού υπερίπταται και μπορεί να μπουζουριάσει άσχέτους όπως συνηθίζει.

k. sourfou, εμείς είμθα περιτοί. Εχετε πολύ καλή παρέα. Ελπίζουμε να σας ευχαριστεί η θεολογική αντιπαράθεση του βλάσφημου αυτού μπλογκ. Μάλλον θα την έχουμε για καιρό.

k. tsioubiou, περί δίκης όλα είναι υπό έλεγχο. ο εν λόγω τηλεπροφήτης, έχει βάλει λυτούς και δεμένους για να την κερδίσει. Υπόγεια φυσικά. Εδώ γύρω να είστε γιατί τίποτα δεν είναι δεδομένο.

k. Alexander, να μας συγχωρείτε δεν θα εμπλακούμε σε θεολογικού μεταφυσικού χαρακτήρα συζητήσεις. Για πολλοστή φορά σας λέμε, βρισκόμαστε στη σφαίρα της πραγματικότητας και το αντικείμενό μας προς το παρόν είναι ο τηλεπροφήτης μαπαρΟΥΦΟλόγος Δημοσθένης. Εχετε όμως πολλούς συνομιλητές. Στα επόμενα ποστ θα έχετε την ευκαιρία να σχολιάσετε τις δηλώσεις του ισαπόστολου Αγίου Λιακουρίου του κομψοδάκτυλου. Περιμένουμε με περιέργεια να δούμε τη πρακτική σας στο θέμα της δίκης του τσιπρόπουλου.

k. kokorman, πάντα δομημένος. Αν και μερικές φορές θυμίζετε λόγο κουλτουριαραίων, λογικών, υποχθονίων κλπ ανθΕΛλήνων. Καλη Μ. Εβδομάς.

k. Kafros7, σας απαντάνε άλλοι. συνεχίστε να τραγουδάτε. ο χορός σας τέρπει το φιλοθέαμον κοινόν.
να ξανα έρθετε να γελάμε.

k. SPY, όπως βλέπετε τα βίδεα από μόνα τους είναι ογκόλιθοι λιακουρικής γνώσης και εθνικιστικής αλήθειας. Μείνετε συντονισμένος.

k. Νομίζω, είδατε, οι σκοτεινές μεταφυσικές δυνάμεις παρεμβαίνουν
παντού. Αυτά να τα βλέπουν οι άπιστοι.

k. cyrusgeo, η θέση σας θα εκτιμιθεί αναλόγως από το συμβούλιο των γεροντάδων +σκοτάδισον+

k. Zaphod, υπάρχουν πολύ χειρότεροι εκεί έξω. είναι η σπορά του Προφήτου, μεγάλη η χάρη Του.

k. nifalios, η γνώμη σας διέπεται από οθολογισμό και είναι επηρεασμένη από τους ψεκασμούς υποταγής συνειδήσεων. Προσέξτε γιατί μπορεί να σας αφορίσει ο γέροντας. Γουέλκαμ το δε κλαμπ.

k. pastaflora, άν θέλετε σας στέλνουμε όλου τους σκηνοθέτες με τις δημιουργίες τους να σας κάνουνε κονσομασιόν.

k. πρεζάκιας των Εξαρχείων, ε εσύ έχεις κλίσει από τωρα καζάνι στη κόλαση στη κουφάλα της γης. γουέλκαμ

k. back-forward, καλή ανάσταση

k. +υπερευλογησοντούρμπο+, συνταγή υπερμαγειρίτσας τουρμπο, αν ειναι δυνατόν.

k. pølsemannen, είδατε αναβάζουμε επίπεδον. μετά θα πουλήσουμε την υπεραξία του μπλογκ σε πολυεθνική θρησκεία να το μετατρέψει σε προφητικούς ουφολοφικούς θεοτεχνολογικούς κανόνες... μας κτύπησε η νηστεία στην καρκάλαν.

κ. Helix Nebulae, το σχέδιο βαίνει καλώς.
Blogger funEL, at 11:08 AM  
Κι εγώ ένα βράδυ που τον έπαιζα, ήρθε και παρουσιάστηκε μπροστά μου η Pamela Anderson ολόγυμνη. Αυτό σημαίνει ότι έχω φτιαχτεί κατ' εικόνα και ομοίωση της και θα μου φυτρώσουν σιλικονούχα βυζιά; Ή μήπως ότι απλά είμαι μαλάκας;

Είναι κάτι παραπάνω από αστείο το να παριστάνει κανείς τον τιμητή του υπέρτατου όντος, το οποίο εφόσον υπάρχει σε οποιαδήποτε αφηρημένη ή μη μορφή, έχει τόση σχέση με τον άνθρωπο (γέροντα, κληρικό, αλλόθρησκο, άθεο, κλπ) όση ολόκληρη η ιστορία της ανθρωπότητας με το μέσο μυγόχεσμα. Με την ίδια λογική, κι εγώ μπορώ να βγω αύριο και να ισχυριστώ ότι είμαι επίσημος εκπρόσωπος της πανγαλαξιακής ομοσπονδίας και ότι επιτάσσω τον πλανήτη Γη για να τον κάνω πάρκινγκ για διαστημόπλοια. Αν καταφέρω και πείσω μερικούς βαρεμένους θα αναγνωριστώ ως επίσημη θρησκεία, αν δε αποκτήσω καλές διασυνδέσεις με την πλουτοκρατία και το στρατό, μπορεί και να καταλήξω οικουμενικός δικτάτορας. Αυτό δε σημαίνει βέβαια ότι παύω να είμαι μαλάκας...

ΟΛΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΓΙΟΙ ΤΟΥ ΘΕΟΥ, από τον Μέγα Αλέξανδρο μέχρι την τελευταία αμοιβάδα που φώλιασε στα άντερα του και τον ξεπάστρεψε. Δεν μπορείς να βάλεις copyright στη δύναμη που κάνει τα μαθηματικά και τους φυσικούς νόμους να ισχύουν, το χρόνο να κυλάει, τα αστέρια να γεννιούνται και να πεθαίνουν. Σιγά μην έχει τη φάτσα μας ο "Θεός". Αυτό κι αν είναι βλάσφημο...
Blogger Helix Nebulae, at 11:24 AM  
α ρε έλικα,
αν δεν είμασταν περιορισμένοι στην ηλιθιότητά μας τα ίδια θα λέγαμε.
... αυτό βέβαια δεν αποτρέπει το μοιραίον της κατάληξής μας στα βραστερά καζάνια των υποχθονίων διαβολαραίων της κουφάλας γης, όπως είπε ο γέροντας +σκοτάδισονκονόμησον+ στον Προφηταρά...
Blogger funEL, at 11:43 AM  
Helix Nebulae... και σιγά να μην έχει βάλει σαν κορωνίδα της δημιουργίας του τον άνθρωπο (μεγαλύτερη ματαιοδοξία δεν υπάρχει)... και όχι μόνο αυτό αλλά αχολείται με αυτόν κρίνοντάς τον με ηλίθιες ασημαντότητες όπως ηθικές, πίστεις κλπ...

ρεεεε που τα πουλάτε αυτά .
ο μεσαίωνας στη δύση, έπεσε πριν 4 αιώνες.
Όλες οι θρησκείες (ανθρώπινα δημιουργήματα) και οι πολλαπλοί κατα καιρούς φανταστικοί τους θεοί απέδειξαν πανηγυρικά παντοιοτρόπως την ΑΠΟΤΥΧΙΑ τους ΠΑΝΤΟΥ, και το ΨΕΥΔΟΣ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΙΣΧΥΡΙΣΜΩΝ ΤΟΥΣ.
Anonymous Anonymous, at 12:01 PM  
Γέροντα!!!!!

Θα μετακομίσομεν όλοι στον Άρη και κάθε μας πρόβλημα θα λυθεί αυτομάτως. Τί ώρα είναι η επόμενη Κοσμοσφαίρα; Προλαβαίνω να φτιάξω τας βαλίτσας μου;;;; Να πάρω προμήθειες σε Whiskas ή έχει αντιπροσωπείαν επί του Άρεως;;;;
Blogger Μαύρος Γάτος, at 3:34 PM  
Μαυρόγατε, μόλις πήρα την υπερταχεία κοσμοσφίρ των 5.00 μ.μ. από Τακλαμακάν για Αγία Αφροξυλάνθη Κατμαντού βοήθειά μας.

Έχομεν βάσιμας υποψείας ότι έταιροι γεροντάδες +ΕΥΛΟΓΗΣΟΝ+ από τας Υπερβορείους Νήσσους έρχονται εις τα Άγια Χώματα όπως εορτάσωσιν μεθ' ημών.

Διο και υμείς ίνα αρπάξετε το επόμενον χαννεμπού το οποίον καταφτάνει εις την οικίας σας, αφού πρωτίστως καλέσετε το γνωστό τηλέφωνον βεβαίως βεβαίως.

Μετά Τιμής

+ΚΟΚΟΡΜΑΝ+
Blogger kokorman, at 4:13 PM  
Αδελφέ, εν χριστό, funel έχεις δίκιω! Μετανοώ για τις πράξεις μου και απο τούδε και στο εξής θα σέβομαι τον ιερόν - ετούρο - Ναό. Θα σέβομαι το μεγαλύτερο και Αληθότερο Δόγμα μου πρεσβεύει...

+βλακώγισον+
;-ppppp
Blogger sourfou, at 1:17 AM  
Μαγειρίτσα του Λιάκουρα

Υλικά:

1 κεφαλάκι από Νεφελίμ με το σβέρκο

1 ολόκληρη φιλοσιωνιστική κουλτουριαραίικη συκωταριά

5 κουταλιές ΕΛάδι

2 φλιτζάνια ψιλοκομμένο και ψιλοβρασμένο μαρούΕΛι

4 φρέσκα ψιλοκομμένα κρεμμυδάκια

3 κουταλιές ψιλοκομμένος Υποχθόνιος

2 κούπες χυμός κοσμοσφαίρας

2 Αυγά του Φιδιού

2 κουταλιές τρίμμα Χαννεμπού

1 κουτ. γλυκού σκόνη Λευκής Πυραμίδος

αλάτι

πιπέρι


Τρόπος παρασκευής

Βάζετε το κεφαλάκι του Νεφελίμ κάτω από το τρεχούμενο νερό και το καθαρίζετε. Ανοίγετε το στόμα του και αφήνετε το νερό να τρέξει ως τον φάρυγγα. Ξεπλένετε καλά τη μύτη και τα αυτιά του, κόβετε τυχόν τριχούλες και το βάζετε σε βαθιά κατσαρόλα με νερό (να το σκεπάζει). Αφήνετε να βράσει, ξαφρίζετε, σκεπάζετε και σιγοβράζετε για 1 ώρα.

Στο μεταξύ, σε άλλη κατσαρόλα, ξεσταίνετε το ΕΛάδι και τηγανίζετε τα κρεμμυδάκια για 2-3 λεπτά (για να τον κάνετε με τα κρεμμυδάκια), να μαλακώσουν. Προσθέτετε τα μαρούΕΛια και σιγοβράζετε για 2-3 λεπτά. Αφήνετε στην άκρη. Ζεματίζετε για 2-3 λεπτά τη φιλοσιωνιστική κουλτουριαραίικη συκωταριά και την κόβετε σε κυβάκια.
Ξεκοκαλίζετε το κεφαλάκι από τα μάγουλα και το σβέρκο. Σε κατσαρόλα ρίχνετε το μίγμα με τα μαρούΕΛια, τη φιλοσιωνιστική κουλτουριαραίικη συκωταριά και το ψαχνό του Νεφελίμ. Προσθέτετε 4-5 φλιτζάνια από το νερό που έβρασε το κεφαλάκι του Νεφελίμ. Αλατοπιπερώνετε και σιγοβράζετε για 20 λεπτά.

Σε μπολ βάζετε τα Aυγά του Φιδιου, το τρίμμα Χαννεμπού, τη σκόνη Λευκής Πυραμίδος και τον χυμό κοσμοσφαίρας. Ρίχνετε λίγο από το ζουμί της κατσαρόλας, ανακατεύετε και αδειάζετε το μίγμα στη σούπα, ανακινώντας συνεχώς την κατσαρόλα. Αφήνετε να βράσει για 1-2 λεπτά, να πήξει ελαφρά.

Πασπαλίζετε με τον Υποχθόνιο και σερβίρετε. (Ο Υποχθόνιος μπαίνει στο φαγητό τελετυταίος, γιατί, αν βράσει, μπορεί να πάρει δυσάρεστη μυρωδιά).
Anonymous Anonymous, at 2:43 AM  
Υπάρχει, λέει, προφητεία του πατέρα Παΐσιου για σεισμό στη Σαλονίκη Μ.Δευτέρα ή Μ.Τρίτη; Κυκλοφορεί κάτι... ΕΣΕΝΑ ρωτάω Αλέξανδρε!
Ακόμη: Παρακαλώ μη πυροβολείτε τον Χριστανισμό αν δε τον γνωρίσετε από κοντά. Διαπιστώνω γνωστικά κενά στους περισσότερους επικριτές του, που εδω καταθέτουν επιχηρήματα τα οποία θα απαντούσε πειστικά και παιδάκι του κατηχητικού. Και χωρίς παραπμπές.
Αλέξανδρε, αν με διαβάσεις πές μου αν ξέρεις κάτι σχετικό...
Anonymous Anonymous, at 3:32 AM  
Α, να μην το ξεχάσω: "Πίστευε και μη, κόμμα, ερεύνα" δεν υπάρχει -- καλή η πλάκα, αλλά μην τρελαθούμε κιόλας...
Blogger cyrus, at 8:45 AM  
Αγαπητε cyrusgeo, προτεινω να τους αφησουμε για λιγο καιρο λυτους μπας και τους προκυψει η λογικη και επιστημονικη ερμηνια αυτων που θελουν να μας πεισουν.
Βλεπεις αρκετοι απο μας το εχουν ριξει ασυστολα στο χαβαλε γιατι οποιαδηποτε αποπειρα επιχειρηματολογιας ειναι σα να προσπαθεις να μαθεις το σκυλο σου μαθηματικα.
Χρονια τωρα προσπαθω να δω που φτανει ο νοσηρος νους καποιων που προσπαθουν να δωσουν επιστημονικη υποσταση στα Παραμυθια της Χαλιμας αλλα ακομα δε βλεπω ακρη.
Ας εχουμε λοιπον λιγο καιρο ανακωχη μιας και γιορταζουν το Πασχα. Εμεις θα κανουμε τη κλασικη βολτα στη Κουφια Γη να λάβουμε νεες οδηγιες για τις συνομωσιες του 2007 και συνεχιζουμε αμεσως μετα.
Anonymous Anonymous, at 11:53 AM  
ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ ΑΠΟ ΚΟΥΦΙΑ ΓΗ STOP ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΥΦΑ ΕΔΩ ΜΕΣΑ STOP ΚΟΥΦΑΘΗΚΕ ΛΕΜΕ STOP ΜΑΥΡΟ ΣΚΟΤΑΔΙ STOP ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΣΗ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ STOP ΜΥΡΙΖΕΙ ΘΕΙΑΦΙ STOP ΑΝΕΒΑΙΝΩ ΣΥΝΤΟΜΑ STOP ΜΕ ΚΟΣΜΟΣΦΑΙΡΑ STOP ΧΑΝΕΜΠΟΥ ΑΠΕΡΓΟΥΝ STOP
Blogger Rodia, at 12:19 PM  
Αγαπητέ Moufahedin,

δε γνωρίζω τέτοια προφητεία για σεισμό στη Θεσσαλονίκη Μ.Δευτέρα ή Μ.Τρίτη, φέτος. Χτές βράδυ όμως, είμασταν με μια παρέα ορθόδοξων φίλων και συζητούσαμε τις προφητείες του Γ.Παϊσίου μέχρι αργά το βράδυ. Ένας απο την παρέα, με αφετηρία τα γεγονότα στην Κύπρο (συνεκμετάλλευση πετρελαίων) είναι πεπεισμένος ότι πλησιάζει ο Γ' Παγκόσμιος Πόλεμος, για τον οποίο ο Γέροντας είπε ότι "θα πέσει μεγάλη πείνα για μερικούς μήνες". Ο φίλος αυτός, ήδη έκανε αρκετές προμήθειες σπίτι του σε αλεύρι, φάρμακα, πετρογκάζ, γάλα για το παιδί του κ.α. Αν σε ενδιαφέρει το θέμα, θα σου βρώ και βιβλιογραφική παραπομπή για την εν λόγω προφητεία, όπως και το ακριβές απόσπασμα (το διαβάζαμε μόλις χτές το βράδυ).

Δεν ασπάζομαι κατ' ανάγκη τη βεβαιότητά του αδελφού για το ότι η ώρα πλησίασε πάρα πολύ, αλλά το διερευνώ το θέμα.

Με αγάπη,
Αλέξανδρος
Blogger Alexander, at 9:51 PM  
@ kafros7

Αγαπητέ ταβάριτς,

Διάβασε με απροσμέτρητον προσοχήν τα μικροαστικά και αντιδραστικά και προβοκατόρικα σχόλια σου.

Θεωρείς δηλαδή ότι η συντρόφισσα Αλέκα και ο Προφήτης αποτελούν ζεύγος αιωνίων αντιπάλων, όπως οι γυναικείες ομάδες βόλεϋ ΟΣΦΠ και ΠΑΟ;
Anonymous Anonymous, at 2:36 AM  
Εγώ θα ήθελα να μάθω ποια ομάδα υποστηρίζει ο σύντροφος Πούτιν, για να βγάλω συμπέρασμα για τον Προφήτην ημών.

+ευλόγησον+
Anonymous Anonymous, at 3:12 AM  
Κύριοι. Τα επόμενα ποστ μέχρι της ημέρας της εκδίκασης της υπόθεσης (τουλάχιστον) θα είναι σχεδόν εξ ολοκλήρου αφιερωμένα σε αυτά που έχει πει ο υπεράνθρωπος ισαπόστολος άγιος Λιακούριος. Φυσικά εκεί θα έχετ την ευκαιρία να σχολιάσετε την εμφανή αλήθεια των λεγομένων του.

* τη συνταγή μαγειρίτσας θα την εφαρμόσουμε το 2024 που θαέχουμε άφθονους Νεφελίμ αιχμαλώτους.

* μαυρόγατε κάποτε θα συναντηθείς με το Τάγμα. Αυτό είναι Προφητεία.

* αλέξανδρε με όλο το σεβασμό περαστικά σας.

* μουφαχεντιν, ριξε στο κορμί μου σπίρτο να πυρπολυθώ, αυτή η προφητεία στ' άστρα μ' άνεβάζει....

* ... και δεν ήταν κανείς υποχρεωμένος να απαντήσει, εφόσον δεν ήθελε...
Blogger funEL, at 10:30 AM  

Add a comment